Hvordan finne post sendt til og fra Mandal kommune - offentlig postliste
Mandal kommune legger ut postlister daglig hvor du kan søke frem dokumenter. Av kvalitetssikringshensyn vil det normalt gå 1-2 dager fra dokumentene er mottatt/registrert til de blir lagt ut på postlisten. Du vil også kunne finne offentlige dokumenter tilhørende prosjektet Nye Lindesnes.
OFFENTLIG POSTLISTE FOR MANDAL KOMMUNE
Her vil du finne informasjon om:
- dokumentets tittel
- avsender og mottaker
- dokumentets dato
- hvilken sak dokumentet er knyttet til
- selve dokumentet (pdf).
Hva blir lagt ut på postlisten?
Kommunens generelle saksarkiv for alle enheter i kommunen:
- byggesaksarkivet, plansaker
- administrative saker Mandal havn KF
- Barnevern Sør
- NAV Mandal
- SLT for Lindesnesregionen.
Her finner du en oversikt over alle notater, inngående og utgående dokument.
Følgende saker blir ikke lagt ut på postliste – saker vedr. elever, barnehage, personal, husbanklån og skatt.
Bestille innsyn
Du bestiller innsyn via epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Vennligst oppgi saksnr., dokumentnr. og dokumenttittel i eposten. Mandal kommune bruker i gjennomsnitt 1 virkedag (såfremt alle dokumenter er tilgjengelige i våre arkiv) til å besvare krav om innsyn.
- Last updated on .